Konfidantzaren pedagogia

Haize berriak datoz Betiko Ikastolara. Duela bi urte EKI konpetentzietan oinarritutako proiektu berria DBHn ezarri bagenuen, oraingoan Haur Hezkuntzara dator berrikuntza.

Konfidantzaren Pedagogia izeneko proiektua martxan jartzera goaz.

Proiektua ezartzeko bidea gai  honetan aditua den RAFAEL CRISTOBALen eskutik egitera goaz, 2015/16 ikasturte honetan zehar hasiera emango diogu eta hiru atal desberdinetan landuko dugu.

1.- Profesionalen prestakuntza eta aholkularitza.

Hilean behin, hiru orduz formatuko gara.

2.- Gurasoentzako eskola-mintegiak.

Hilean behin ere, ostiral arratsaldetan guraso mintegiak ospatuko ditugu Betiko Ikastolan. Guraso Mintegietan parte hartzeko matrikula orria bete beharko da eta bulegoan entregatu. Guraso mintegiari dagokion informazio guztia Irailaren 8an banatuko diegu ikasleei. Bestela egun horretatik aurrera bulegoan izango duzue eskuragarri.  (zein egunetan ospatuko diren mintegiak, bertan landuko diren gaiak, mintegiaren kostua…)

3.- Aldaketa Arkitektonikoak.

Proiektu honek aldaketa arkitektoniko batzuk ere suposatuko ditu, ezarpena modu egokian egin ahal izateko. Aldaketa hauek Betiko Ikastolan espreski horretarako sortuko den taldeak kudeatuko ditu.

Esteka interegarriak:

Konfidantzaren pedagogiari buruzko ildo nagusiak: Konfidantzaren pedagogia

Gurasoen mintegi-eskola: Gurasoen mintegia

Konfidantzaren pedagogiaren lan egutegia: Lan egutegia

Formakuntza: Ikastolako Formakuntza